Vi har en spændende begivenhed i vente! På søndag den 16 marts kl. 14:00 får vi besøg af Niels Holscher i fælleshuset. Niels vil medbringe et udvalg af kvalitetsfrø, så du kan kickstarte din have og fylde den med farver og dufte.
Vi har en spændende begivenhed i vente! På søndag den 16 marts kl. 14:00 får vi besøg af Niels Holscher i fælleshuset. Niels vil medbringe et udvalg af kvalitetsfrø, så du kan kickstarte din have og fylde den med farver og dufte.
Hej alle medlemmer!
Så nærmer foråret sig og det er tid til at betale haveleje 2025
Betales senest 1. marts 2025 og husk at skrive havenummer og navn.
Stor have kr. 1200
Lille have kr. 650
kan indbetales på
Mobilepay 280447
Danske Bank reg. 9570 kto. 13075093
De bedste hilsener fra Kassereren
Gitte
Til stede: Harald, Gitte, Cecillie, Irene og Lis
Der er lukket for vandet.
Randbeplantningen langs parkeringen og langs Safirvej er klippet ind.
Kommunen sørger for hegnet mod Nymarksvej og Skydebanevej.
Kassereren kan ikke komme ind på foreningsmailen. Hun har ikke fået overdraget koden.
Det bliver søndag d. 27. april kl. 14.00 på biblioteket
lørdage 14. juni og 4. oktober 2025 kl. 10-14.
lørdag 21. juni 2025 fra kl. 10.
Der er opgaver til dem, der endnu ikke har fået en erstatningsopgave for
arbejdsdagen.
Der skal nye lister på vinduerne i fælleshuset og repareres huller i vejen. Harald står for opgaverne og kontakter de pågældende medlemmer.
Opkrævning af kontingent for den nye sæson sendes ud pr. mail. Dem er ikke har en mail, vil få brev i postkasse eller sms.
Referent Lis
Deltagere: Harald, Gitte, Cecillie, Irene, Lis
Snak om, at lave en dag med åbne haver næste år, og evt. slutte af med grill. Foreningens udgifter hertil bør være begrænsede, så folk selv medbringer kød og drikkevarer.
Formanden har kontaktet kommunen, om de vil videreføre den plan, de udsendte sidst år m.h.t. beskæring af hegn ud mod Nymarksvej og Skydebanevej.
Der kommer nogen fra kommunen og besigtiger hegnet mandag eller tirsdag.
Hvis ikke kommunen gør noget ved hegnet, gennemfører vi planen om at hyre nogen til det.
Formanden undersøger om det er lovlig at installere brændeovne.
Der har været en forespørgsel, om man må opstille en container i haven. Det må man ikke iflg. Vedtægterne.
Fastsættes på næste møde, som bliver 29. november kl. 15 hos Lis.
Hvis ikke det forinden bliver frost lukkes for vandet 1. december.
Referent Lis
Deltagere: Harald, Gitte, Lars, Cecillie, Irene, Lis
1. Lars vil gerne udtræde af bestyrelsen. Irene bliver bestyrelsesmedlem og Lars suppleant.
2. Formanden har indhentet et tilbud om at klippe hegnet udvendig for 800kr. i timen.
Arbejdet er anslået til at vare max. 5 timer. Tilbuddet er godkendt af bestyrelsen.
Formanden laver en aftale.
3. Arbejdsdag. Cecillie er tovholder i fælleshus og på fællesgrunden
Frank er tovholder på hegn og flishugger.
Gitte bestiller pizzaer og indkøber øl og vand
referent Lis
Deltagere: Harald, Gitte, Lars Cecillie, Lis
Harald står nu for udlejning af maskiner. Vi overvejer, om der skal anskaffes en ny Texas fræser.
Plantebyttedag afholdes søndag d. 8. september kl. 14-16 ved fælleshuset. Bestyrelsen sørger for kolde drikke.
Afholdes 29. september kl. 10-14.
Opgaver:
Der bestilles Pizzaer til frokosten.
Lars og Harald undersøger, om man kan leje en flishugger på Møn.
Bestyrelsen møder kl. 9.30 på arbejdsdagen.
Harald forsøger at skaffe os af med de to carporttag, der ligger ved fælleshuset.
Referent Lis
Tilstede: Harald, Cecillie, Irene og Gitte
Fraværende: Lis og Lars
Alle haver nu er lejet ud.
Nye lejere:
Vi ønsker de nye medlemmer velkommen.
Kort over placering af haverne er ophængt i udhængsskabet.
Kasseren fortalte at Harald nu også har adgang til foreningens bank konto.
Tidligere medlem betaler Microsoft abonnement hvert år, det skal der styr på, da beløbet naturligvis skal trækkes fra foreningens konto. Foreningen refunderede beløbet sidste år og har siden prøvet at løse problemet. Nu prøver vi at få en udefra til at hjælpe med det.
Intet
Næste møde Søndag d. 1. september 2024 kl. 10.00 i fælleshuset.
Referanter: Irene og Gitte
Tilstede: Harald, Gitte, Cecillie, Lis og Irene
Bestyrelsen fordelte arbejdsopgaver til dem, der har ønsket det. De vil snarest få besked.
Det blev også besluttet at sende en rykker ud til dem, der endnu ikke har betalt 300 kr. Betalingsfrist 30. juni
Husk vi kommer på besøg 23. juni i de haver, der har fået en påtale.